Gradsko društvo Crvenog križa Samobor

Radno vrijeme: Ponedjeljak – Petak 7.30 – 15.30
Djeluje na području Samobora,
Svete Nedelje i Stupnika

-I ove smo godine naše ljetovanje imali u Novom Vinodolskom gdje smo proveli osam prekrasnih i pamtljivih dana, od 4. do 11. srpnja u Villi Rustica Gradskog društva Crvenog križa grada Zagreba – ocjena je svih 57-ero mališana iz Samobora, Svete Nedelje i Stupnika koji su se u našoj organizaciji (samoborskog Crvenog križa) uputili u Novi.

Evo što su sami, uz pomoć svojih voditeljica, Lorete, Maje, Ane i Helene, zabilježili o svom boravku na moru.

PONEDJELJAK

Nakon dolaska na more ručali smo i smjestili se u sobe. Poslijepodne smo otišli na plažu gdje je održana provjera plivanja. Oni koji su bili manje uspješni u provjeri, u dolazećim su danima polazili školu plivanja kako bi postali pravi plivači. Nakon večernje šetnje, oni manji i oni veći, zajedno s voditeljima, zabavili su se plešući u disku.

UTORAK

Danas nas je dočekao dan pun zabavnih aktivnosti. Započeli smo ga jutarnjom tjelovježbom. Nakon doručka spustili smo se na plažu. U 10.30 započelo je natjecanje u stolnom tenisu koje je završeno nakon ručka. Poslije popodnevnog odmora održale su se radionice prve pomoći i kodeksa Hrvatskog Crvenog križa. Odlazak na plažu malo smo morali odgoditi zbog kiše, no bez obzira na vrijeme uspjeli smo se okupati i poslijepodne. Na žalost, natjecanje u skokovima u vodu nije se uspjelo održati, ali pomaknuli smo ga za srijedu. Kada smo večerali, otišli smo u štenju do centra Novog Vinodolskog. Nakon našeg povratka počelo je Just dance natjecanje. Svi su se zabavili te otišli spavati kako bi se pripremili za još jedan uzbudljiv dan koji nas očekuje!

Svoje morske pozdrave svima smo poslali preko Radio Samobora, izravno iz Novog Vinodolskog, u sklopu emisije “U službi čovjeka”. Edi Kirschenheuter našao se u dvostrukoj ulozi, našeg predsjednika i “letećeg reportera”, a s njim su dojmove podijelili naša ravnateljica Anica Francetić Kufrin, voditeljica Ana Lenard te djeca Tena Beletić, David Nikl i Marko Toni Bračić.

SRIJEDA

Srijedu smo, kao i dan prije, započeli tjelovježbom. Otišli smo na doručak te se uputili na plažu. Dok su neki plivali u valovitom moru, drugi su uživali u stolnoteniskom natjecanju. Poslije ručka su održane glazbene i plesne radionice. Kasnije smo ponovno otišli na plažu, gdje se održalo natjecanje u skokovima u vodu. Kategorije su bile raznolike, od skoka na noge do skoka najdraže jelo, a natjecatelji su bili vrlo kreativni. Nakon večere, otišli smo do centra grada u kojem se održavala manifestacija “Okolotorno”. Kada smo se vratili iz šetnje, bilo je vrijeme za spavanje.

ČETVRTAK

Danas smo, nakon tjelovježbe i doručka, malo promijenili dnevni raspored. Ujutro smo, umjesto kupanja na plaži, otišli vlakićem do centra Novog Vinodolskog. Padala je kišica, ali to nas nije spriječilo da prošećemo mjestom. Kada smo se vratili natrag vlakićem, ručali smo. Nakon poslijepodnevnog odmora, naši veliki su sudjelovali u radionici origamija, a za male su se organizirale igre. Poslije užine kupali smo se na plaži. Navečer su nam kiša i vjetar opet promijenili raspored. Umjesto večernje šetnje i Eurosonga, ostali smo u sobama gdje su se svi međusobno družili i zabavljali.

PETAK

U petak smo se nakon doručka još jedanput uputili prema centru Novog Vinodolskog. Odlučili smo umjesto jutarnjeg kupanja napraviti sportske igre zbog toga što je bilo hladnije nego prijašnjih dana. Igali smo badminton, odbojku, košarku i nogomet u kojem je naša starija ekipa osvojila prvo mjesto. Vratili smo se na ručak i poslijepodnevni odmor nakon kojih su održane radionice. Poslije toga smo se spustili na plažu i otišli se provozati pedalinama. Otuširali smo se i otišli na večeru. Kasnije smo se prošetali te na drugoj plaži igrali odbojku i graničara. U 21 sat konačno je započeo naš Eurosong. Svi su se zabavili pjevajući i plešući.

SUBOTA

I subota je započela tjelovježbom, doručkom te spuštanjem na plažu. Slijedio je ručak i poslijepodnevni odmor nakon čega su se održale radionice. Veliki su se okušali u kuglanju, a mali su bili na radionici bajki. Poslijepodne smo se ponovno našli na plaži, ali na pomfriju. Poslije večere prošetali smo se do grada. Na povratku, stali smo na “Bajkovitoj plaži”. Djeci su Šumu Striborovu, bajku Ivane Brlić Mažuranić, pročitale Branka Petrić, Olivera Baljak i Ana Vilenica. Tako smo uz bajku i šum mora završili ovaj lijepi dan.

NEDJELJA

Posljednji dan u Novom Vinodolskom iskoristili smo u potpunosti. Nakon doručka i provjere urednosti soba, otišli smo na plažu. Ručali smo i počastili se slatkišima za rođendan našeg Patrika. Umjesto poslijepodnevnih radionica, pakirale su se stvari. Obavili smo još jedno kupanje iako je malo padala kiša, no to nas nije smetalo. Nakon večere prošetali smo se do grada, a navečer smo podijelili diplome pobjednicima svih natjecanja.

PONEDJELJAK

Vratili smo se, nažalost, s besplatnog ljetovanja u Novom Vinodolskom. Puni novih prijateljstava, doživljaja i znanja krenuli smo svojim kućama i obiteljima koje su nas s veseljem dočekale. Nadamo se da će nam lijepi morski dani ostati u dugom sjećanju!

Ove internet stranice koriste tzv. kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).